sobota, 7 września 2013

PROROK CODZIENNY NR.2

Kochani, 
nie bójcie się tego posta. Nie zawieszam bloga, ani nic z tych rzeczy. Epilog jest w przygotowaniu, ale ze względu na warunki, jeszcze to potrwa. Nie mam pojęcia ile. Jestem jednak bezsilna. Zaczęła się szkoła. Wstaję o wcześniej niemożliwej dla mnie godzinie. Wracam późno do domu. Jestem w stanie pisać jedynie podczas powrotu ze szkoły, jeśli uda mi się usiąść na 30 minut w autobusie. Jak widzicie, jest kiepsko. Liceum jest wymagające. Uczę się w centrum Warszawy - korki i tłumy gwarantowane. Zastanawiam się czasami, czy obok mnie nie przechodzi na przykład jakaś moja czytelniczka :) Przez następne trzy lata można mnie nieświadomie minąć na ulicy Warszawy. 
 Wracając do tematu. Czas wolny poświęcam na odpoczynek i nie starcza mi chwili na pisanie. Teraz spędzam wieczory z mitologią Zygmunta Kubiaka. Przepraszam za wszystkie komentarze, na które nie odpisałam. Nie jestem w stanie tego ogarnąć.
Niespodzianka, którą dla was mam stoi pod znakiem zapytania. Można powiedzieć, że pod bardzo, bardzo dużym znakiem zapytania! Muszę to wszystko bardzo dokładnie przemyśleć. 
Mam nadzieję, że poczekacie cierpliwie na epilog. Chcę, by był bardzo długi, co również nie skraca czasu przygotowania. Jeśli będziecie chcieli wiedzieć, jak się miewa tekst, to zajrzyjcie na lewą stronę bloga. W aktualnościach znajdziecie informacje o postępach prac. 
Na koniec, chciałabym wam podziękować za głosy oddane w ankiecie na blog miesiąca na Stowarzyszeniu DHL. Cieszę się, że mój blog został doceniony. 
Pozdrawiam,
Edge

17 komentarzy:

  1. Nie ma za co Twój blog zasłużył na I miejsce;)
    Spoko poczekamy . Warto poczekać na cos co Ty piszesz.
    Pozdrawiam.
    ~Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłużyłaś na wygraną w stu procentach :)
    Poczekam, spokojnie. Sama teraz walczę z czasem. Każda sekunda jest dla mnie cenna, więc wiem co czujesz.
    Poczekam. Bo wiem, że warto.

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużyłaś na wygraną :D Poczekam, rozumiem cię, sama mam teraz zawrót głowy.... Warto czekać ;D
    Pozdrawiam,Lili :)
    Zapraszam na panstwoweasley.blogspot.com i proszę o opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Twoje zapracowanie, sama zaczęła właśnie liceum i jestem załamana ilością nauki choć dopiero mam za sobą pierwszy tydzień szkoły. Czekam jak wszyscy na epilog, ale warto. No i oczywiście na ta tajemniczą niespodziankę:D!
    Życzę baardzo dużo weny i pozdrawiam,
    Pożoga

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! :*
    Ja także zaczęłam liceum. I też was rozumiem. Niby pierwszy tydzień, a nauki pełno. Żeby w miarę ogarniać trzeba uczyć się na bieżąco. Nie wiem co będzie dalej. Ale będę cierpliwie czekała. Jestem pewna na 100%, że warto.
    Pozdrawiam, życzę weny i powodzenia w szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje.Powodzenia w szkole
    seinA

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością, ale szkoła oczywiście najważniejsza ;) Ciekawa jestem gdzie chodzisz, centrum Warszawy, może Hoffmanowa? Dąbrowski? ;) W każdym razie powodzenia i nie moge się doczekać epilogu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I serdecznie gratuluję wygranej w konkursie DHL, głosowałam na Ciebie, więc bardzo się ciesze, że wygrałaś :)

      Usuń
    2. Chodzę do Hoffmanowej ;)

      Usuń
    3. O to gratulacje tym bardziej, wiem jak ciężko sie tam dostać :)

      Usuń
  8. Gratuluję :)
    Spoko spoko, poczekam cierpliwie. Najważniejsze jest twoje życie prywatne, a potem, na końcu, wirtualne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, to po pierwsze :) Po drugie na pewno wszyscy rozumieją to, że zaczęłaś liceum, więc najważniejsza jest nauka, a dopiero później blogi :) My poczekamy, ważniejsze jest to, żebyś opublikowała nam epilog z którego będziesz zadowolona, a nie taki, który pisałaś tylko po to byśmy my szybko go przeczytali. Życzę ci powodzenia w liceum i oczywiście w tym byś wszystko ogarnęła! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej :) Oczywiście poczekam na epilog.
    Życzę weny i powodzenia w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szara, licealna rzeczywistości, oioio. Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonale cię rozumiem.Mimo,że ja jestem dopiero w 2 klasie gimnazjum mam strasznie mało czasu.Dodatkowo więcej zajęć ;/ Nie przejmuj się nie ważne ile czasu minie prawdziwi czytelnicy będą tu czekać ; )Lepiej żebyś była w pełni zadowolona z epilogu.Mimo wszystko wierzę w ciebie bo jesteś świetną osobą i na pewno ogarniesz wszystko.Najważniejsza nauka potem blog każdy to na pewno rozumie; ) A co do niespodzianki mam nadzieję,że będzie no ale zależy od twojego czasu.Zyczę ci powodzenia w liceum i z ocenami oraz pisaniem i życzę weny ;)) / Sandraaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy na Ciebie cierpliwie <3 Nie ma co liceum to nie przelewki. Byle byś miała jak najwięcej czasu wolnego dla siebie :) Powodzenia i mnóstwa weny :P

    OdpowiedzUsuń
  14. SKĄD JA TO ZNAM! Też mam problem z pisaniem, odkąd zaczęłam pierwszego września liceum. Wow, jesteśmy w tym samym wieku, co jeszcze bardziej mnie dołuje, jako że moje pisanie nigdy ci nie dorówna. :<
    Kolejna zła wiadomość - nie minę cię na ulicy, bo mieszkam w o 2 godziny odległej od stolicy, Łodzi. Oczywiście zapraszam! :D
    Lecę na Nimbusie po epilog!
    Jaśmina :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie niesamowitą motywacją do pisania. Nawet ten najkrótszy!
Komentarze pod zakończonymi opowiadaniami również są czytane :)
Dziękuję za każdą minutę poświęconą na wyrażenie własnej opinii.

Zapraszam do kontaktowania się ze mną na Ask'u ( http://ask.fm/edgeblue ) oraz drogą mailową ( edge.blue@onet.pl )