wtorek, 19 kwietnia 2016

Organizacyjnie

Kochani,

wielkimi krokami zbliża się mój egzamin maturalny i tym samym nadchodzi czas mojego powrotu do blogowania. Planuję kilka większych i mniejszych projektów blogowych, ale do ich realizacji potrzebuję Waszego wsparcia. Chciałabym zacząć ten nowy rozdział swojej pracy nad blogiem z lepszą organizacją niż dotychczas. Spraw jest kilka, więc może po prostu je wyliczę.


1. Poszukuję doświadczonej i godnej zaufania bety, która zajęłaby się sprawdzeniem wszystkich dotychczas napisanych miniaturek (15 tekstów). Jeśli ktoś czuje się na siłach i chciałby pomóc, proszę o kontakt mailowy (edge.blue@onet.pl) lub na GG (46298410). Napiszcie w wiadomości jakie doświadczenie macie, czy jakieś teksty już betowałyście itd. Jeśli beta się sprawdzi, kolejne teksty, które powstaną, także będą sprawdzane.


Jeśli chodzi o stare i zakończone długie opowiadania, nie szukam nikogo do ich korekty. Mam zamiar sama zająć się ich obszernym i mocnym edytowaniem. Mam w planach wyrzucenie kilku(nastu) fragmentów, zastąpienie ich innymi. Ale na to jeszcze przyjdzie czas.


2. Od 13 maja ruszą intensywne prace nad krótkim opowiadaniem, które niedawno wymyśliłam i w części zaczęłam pisać. Będzie ono pojawiać się w formie rozdziałów (planuję 5,6 rozdziałów). Jego tytuł to "Lato w Devon". Pierwszy raz będzie to opowiadanie dość wesołe, pozbawione tych tragicznych tematów, które uwielbiam. Ale nie martwcie się, to będzie tylko odskocznia po maturalnych stresach, później wracam do mrocznego opowiadania "Straconym".


3. Chciałabym poznać Waszą opinię na temat teraźniejszej organizacji bloga, a więc tego, jak się tu odnajdujecie, jak wygląda sprawa ze spisem rozdziałów/miniaturek, czy łatwo znajdujecie to, czego szukacie.


Tutaj również do omówienia pozostaje sprawa opowiadania "Straconym", które mam zamiar pisać po ukończeniu "Lata w Devon". Publikować "Straconym" tutaj czy na nowym blogu, nowym adresie?


4. Jeśli macie jakiekolwiek sugestie/pomysły/życzenia, piszcie na adres mailowy podany w punkcie 1. Naprawdę uwielbiam otrzymywać od Was wiadomości, opinie i rady! 



Pozdrawiam i czekam na Wasz odzew,
Edge




13 komentarzy:

  1. Co powiesz na PDF Twoich prac? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już, to po ich sprawdzeniu i edycji (punkt 1 dotyczący długich opowiadań) :) A więc najpierw beta, później ewentualnie PDF.

      Usuń
  2. Cieszyłabym się bardzo z PDF-u z pracami :). Co do publikacji kolejnego opowiadania, to dla mnie osobiście wygodniej byłoby, gdyby znalazło się ono na tym blogu. Wydaje mi się też, że skakanie po dwóch blogach nawet dla Ciebie, jako autorki, byłoby czasochłonne :). Dla mnie dotarcie do każdego rozdziału czy miniaturki nie stanowi problemu.
    Pozdrawiam serdecznie, Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę o PDF, gdy tylko wszystko posprawdzam i dodam fragmenty, które bardzo chciałabym dodać do już zakończonych opowiadań :) Też myślałam o Waszej wygodzie i chyba zostanę jednak na tym adresie.

      Usuń
  3. Skakanie po kilku blogach jest kłopotliwe, więc myślę, że lepiej by było zatrzymać wszystko na tym, z tym zastrzeżeniem, by porobić eleganckie zakładki w bardziej minimalistycznym stylu, bo teraz jest na blogu mnóstwo informacji, długie archiwum, banery i panuje trochę nieład :P Wszystko jest do ogarnięcia, nie będę Cię pouczać :D Jestem ciekawa tego nowego opowiadania, bo bardzo lubię takie klimaty.
    Trzymaj się i powodzenia na maturze,
    precious-fondness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się popracować nad spisami treści po maturze. Rzeczywiście drugi blog mógłby być problematyczny, więc pewnie zostanę tutaj.

      Usuń
  4. Bardzo chętnie zajmę się poprawianiem Twoich tekstów. Mam spore doświadczenie w tym temacie, od półtora roku jestem betą na platformie: Betowanie.
    Pozdrawiam
    Florence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do Ciebie na maila :)

      Do usłyszenia,
      Edge

      Usuń
  5. Jak dla mnie wszystko na jednym blogu jest wygodniejszą opcją. Wiadomo, wtedy jakieś ładne zakładki do tego porobić i będzie super. :)
    A co do punktu 3 - ja mam problem ze znajdowaniem miniaturek. O wiele lepiej szukałoby się ich i zapamiętywało je poprzez tytuły. A w spisie są same liczby. Nigdy nie pamiętam, która o czym była. ;)
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z poprzedniczkami - wolę jak wszystkie historie są na jednym blogu. Odpowiednie zakładki i wszystko jest w jednym miejscu. :)
    Jak poszła matura? Czekam na relację. :)
    Pozdrawiam, życząc czasu i weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w nowym szablonie!
      Jest przecudowny!

      Usuń
  7. U mnie też w tym roku matura:), mam nadzieję, że dobrze Ci idzie. Wygląd bloga jak dla mnie bez zarzutów, wszystko ładnie i przejrzyście. Zgadzam się z resztą by wszystkie opowiadania pozostały tutaj. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny za wsparcie! Jestem już w sumie po 5 maturach, w tym 2 rozszerzonych. Jestem zadowolona i wcale nie zjadł mnie stres. Czuję się w sumie... bardzo dobrze :) Polski podstawowy i rozszerzony napisałam szybko i bez problemów. Matematyka poszła gładko, chociaż bardzo się jej bałam z tym swoim humanistycznym mózgiem. Angielski podstawowy pewnie na ok. 100%, rozszerzony też dobrze.
      Ciągle nie ma mnie w domu, kręcę się po mieście albo coś, więc ciężko przysiąść do pisania, ale po 13 maja planuję tydzień totalnego luzu i wtedy się już za to wezmę!

      Edge

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie niesamowitą motywacją do pisania. Nawet ten najkrótszy!
Komentarze pod zakończonymi opowiadaniami również są czytane :)
Dziękuję za każdą minutę poświęconą na wyrażenie własnej opinii.

Zapraszam do kontaktowania się ze mną na Ask'u ( http://ask.fm/edgeblue ) oraz drogą mailową ( edge.blue@onet.pl )