czwartek, 16 listopada 2017

Nowy blog Edge?

Znów nie było mnie tutaj przez trzy miesiące. Uwierzcie, że wiele razy próbowałam opublikować kolejny rozdział "Straconym", ale zawsze coś stawało mi na drodze. Dziś zdałam sobie sprawę, że poważnie pogubiłam się w tej historii. Jestem zadowolona tylko z pierwszych dwóch rozdziałów, reszty nie dopracowałam tak, jak bym tego chciała. Mogłabym tłumaczyć się studiami, pracą, ale prawda jest taka, że mam trochę wolnego czasu, ale nie mogę zmusić się do pisania.

Zaczęłam się zastanawiać nad nowym blogiem, nową historią. Stara Edge chyba już nie istnieje. Nie potrafię odnaleźć się na tym blogu, chociaż wciąż czuję do niego sentyment. Być może potrzebuję nowego nicku, nowego adresu, by na nowo zakochać się w tworzeniu dla Was.

Co Wy na to? Czy jest jeszcze miejsce w blogosferze dla mnie i moich dziwnych historii? Dajcie znać, jeśli chcielibyście przeczytać coś jeszcze spod mojego pióra. Może inny paring? Może Dramione z jakimś konkretnym wątkiem?

Czekam na Wasz odzew!

Edge

22 komentarze:

  1. Co to za pytanie? Pisz pisz i jeszcze raz pisz!!! Nowa, inna Edge z inną historią? Już nie mogę się doczekać :D Zamawiam miejsce w pierwszym rzędzie ;)
    Ale wolałabym byś sama wybrała tematykę, byś czuła się w niej dobrze jak ryba w wodzie. Byś znów poczuła radość pisania!
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! Wróć to pisania. Twoje opowiadania są genialne :)
    A od dłuższego czasu brakuje jakiegoś dobrego i świeżego Dramione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz! Nie ważne, czy tutaj czy pod nowym adresem/nickiem. Twoje historie są jednymi z moich ulubionych ❤ Mam nadzieję, że radość z pisania i chęci do niego szybko powrócą, bo chociaż rzadko już czytuje fanfiction, to na Twojego bloga bardzo chętnie wracam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam! Wiadomo, że najlepiej byłoby przeczytać Dramione, ale zadowoli nas wszystko, co napiszesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie komentarze! Biorę się za pisanie i dam znać, ja tylko coś się wyklaruje ;)

    Edge

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy! Chętnie przeczytam Twoje Dramione :D są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja też czekam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze będę na Ciebie czekać, Edge 😊. Pisz, pisz i jeszcze raz pisz, by spraw ić radość sobie i nam. Buziole i powodzenia! 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet się nie zastanawiaj, Edge Jedynie pisz, pisz, pisz. Chociaż ofc najbardziej czekam na Dramione <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że jest tutaj dla ciebie miejsce :) Byłoby smutno gdybyś w ogóle przestała tworzyć. Może nowy start to dobry pomysł, skoro czujesz, że na tym blogu się wypalasz. Może spróbowałabyś na Wattpadzie? Cokolwiek zdecydujesz mam nadzieję, że będziesz zadowolona, bo to jest najważniejsze :) Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co napiszesz chętnie przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam także nadzieję, że ponownie nie zablokujesz tego bloga, bo byłbym zdruzgotana. Miniaturka Małżeństwo i Ukryte Demony to moje ulubione i nie chciałabym się z nimi zmowy rozstawać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, nareszcie! Już myślałam, że na zawsze zablokowałaś bloga :) Nie strasz nas tak więcej, bo padniemy na zawał wszyscy :) Nie ważne, jak długo będziemy czekać na kolejny rozdział, i tak będziemy czekać:)

    Werka

    OdpowiedzUsuń
  15. Edge, zawsze w Ciebie wierzyłam i czekałam, aż dodasz coś, moja droga, gdziekolwiek byś nie poszła, będę wierną czytelniczką, jestem na tak absolutnie w każdej kwestii. Powodzenia życzę <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Stęskniłam się za Tobą Edge. Pozwól, że powiem tylko, że umilasz mi nocne rozterki.
    Dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś jeszcze Edge?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tu codziennie. Niestety nie znajduję czasu na pisanie :(

      Usuń
  18. Co się dzieje:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Tęskno...kocham Twoje opowiadania;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie niesamowitą motywacją do pisania. Nawet ten najkrótszy!
Komentarze pod zakończonymi opowiadaniami również są czytane :)
Dziękuję za każdą minutę poświęconą na wyrażenie własnej opinii.

Zapraszam do kontaktowania się ze mną na Ask'u ( http://ask.fm/edgeblue ) oraz drogą mailową ( edge.blue@onet.pl )